ΜΕΝΟΥ
Το Καλάθι σου

Πολιτική επιστροφών & ακυρώσεων

Υπαναχώρηση - Επιστροφές Προϊόντων - Δικαιώματα Καταναλωτών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις: Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων(14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα . Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε (as new), χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του, όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κλπ) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσης, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κλπ).

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά έχει γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό P.O.S.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: α) Υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order), β) ανοικτές συσκευασίες κινητών τηλεφώνων (σκισμένη ταινία ασφαλείας), γ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, δ) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD, κλπ, ε) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), στ) εκτυπωτές που έχουν χρησιμοποιηθεί (έχουν χρησιμοποιηθεί τα μελάνια τους), ζ) συνδέσεις Internet, η) προϊόντα από τα οποία λείπει το σειριακό νούμερο, θ) για προϊόντα που αγοράστηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων λόγω αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο καταναλωτής δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.

Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο (πχ δωρεάν μνήμη κλπ) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων είτε επιστροφής χρημάτων με μετρητά ή με πίστωση λογαριασμού που θα γνωστοποιήσει στο Central.com.gr, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά ή πιστωτική κάρτα. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντος 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος στην έδρα μας.

Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο επιστρεφόμενου προϊόντος. Το Central.com.gr  δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων ή προγραμμάτων.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το Central.com.gr κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως με email στο info@central.com.gr με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από το Central.com.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Καραολή Δημητρίου 66, Μοσχάτο, 18345, προς Central.com.gr

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 210 4832630 ή στο e-mail info@central.com.gr και να αποστείλετε φωτογραφίες της συσκευασίας και της συσκευής στο σημείο που έχει παρουσιαστεί το πρόβλημα.

Η πολιτική επιστροφών του Central.com.gr δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους. Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη. Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

**Επιστροφές προϊόντων γίνονται πάντα κατόπιν συνεννόησης και μόνο με τις συνεργαζόμενες μεταφορικές-courier που παραλάβατε από το Central.com.gr (Ελτα Courier, Γενικη Ταχυδρομικη)

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. [ Προβολή εγγράφων πολιτικής απορρήτου GDPR ]. Διαβάστε περισσότερα